Bολεϊμπολίστρια άνοιξε λογαριασμό στο OnlyFans και πλέον βγάζει «50 φορές περισσότερα από το βόλεϊ»

Η μεγάλη αγάπη της Κέι Άλβες είναι το βόλεϊ. Ωστόσο, αν και επαγγελματίας βολεϊμπολίστρια της Osasco Volleyball Club του Σάο Πάολο δεν μπορούσε να βγάλει τα απαραίτητα χρήματα για να βιοποριστεί. Έτσι, αποφάσισε να ανοίξει έναν λογαριασμό στο OnlyFans.

Από τότε, όπως λέει, η ζωή της άλλαξε και πλέον ζει από την ιστοσελίδα όπου οι χρήστες ανεβάζουν «ροζ» περιεχόμενο επί πληρωμή.

«Οι φωτογραφίες που δημοσιεύω στη σελίδα μου στο OnlyFans είναι ‘light’. Δεν είναι γυμνές ή κάτι τέτοιο. Όποιος το ψάχνει στο προφίλ μου δεν θα βρει γυμνό», θα πει αρχικά η βολεϊμπολίστρια.

«Θεωρώ τον εαυτό μου επαγγελματία αθλήτρια. Όμως τα πράγματα για μένα δεν πήγαιναν όπως θα ήθελα κι έτσι αποφάσισα να αρχίσω μια… παράλληλη καριέρα. Είτε αρέσει είτε όχι, είναι το βασικό μου εισόδημα. Κερδίζω περίπου 50 φορές περισσότερα από ό,τι με το βόλεϊ. Παραμένω αθλήτρια και δεν πρόκειται να σταματήσω, αλλά είμαι παράλληλα μοντέλο, influencer και διαχειρίζομαι την εικόνα μου»,  σημείωσε η Άλβες στην O Globo.

Εν συνεχεία εξήγησε γιατί αποφάσισε να μπει στο OnlyFans: «Από πολύ μικρή, πάντα έλεγα στους γονείς μου ότι θα γίνω γνωστή σε όλο τον κόσμο. Πάντα μου άρεσε να βγάζω φωτογραφίες και να της ανεβάζω».

Η Βραζιλιάνα πάντως είναι σίγουρα η παίκτρια του βόλε» με τους περισσότερους ακολούθους και στο Instagram όπου έχει 2,3 εκατ. φαν.

Πηγή ΦΩΤΟ: Instagram Key Alvees


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα – 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ πηγή: aek365.com

Original article: Bολεϊμπολίστρια άνοιξε λογαριασμό στο OnlyFans και πλέον βγάζει «50 φορές περισσότερα από το βόλεϊ».



source https://sport.news-24.gr/b%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%8a%ce%bc%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%af%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%be%ce%b5-%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b1%cf%81%ce%b9%ce%b1%cf%83%ce%bc%cf%8c-%cf%83%cf%84/