Τι Τζέι Μπρέι: «Έχει κερδίσει το σεβασμό μου ο Ράντονιτς»
<!– Τι Τζέι Μπρέι: «Έχει κερδίσει το σεβασμό μου ο Ράντονιτς» • NewsPAO

Ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού, Τι Τζέι Μπρέι μίλησε στο SDNA για τη μετακίνηση του Ντέγιαν Ράντονιτς στον Παναθηναϊκό.

Διαβάζονται περισσότερο τώρα…

Αναλυτικά:

«Επί της ουσίας δεν μπόρεσα να αγωνιστώ υπό τις οδηγίες του Ντέγιαν. Όταν πήγα στο Μόναχο είχα έναν τραυματισμό στο πόδι και πέρασα την πόρτα του χειρουργείου πριν καλά – καλά ξεκινήσουμε τις προπονήσεις. Δυστυχώς, η ομάδα τον απέλυσε μια εβδομάδα πριν επιστρέψω στη δράση.

Πάντα ήταν καλός απέναντί μου και μου συμπεριφερόταν σωστά κατά την περίοδο της αποθεραπείας μου. Δεν μπόρεσα να αναπτύξω μεγαλύτερη σχέση μαζί του, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι έχει κερδίσει τον σεβασμό μου ως άνθρωπος και ως προπονητής για τον χρόνο που περάσαμε μαζί».


Widget not in any sidebars

error: Content is protected !!

πηγή: newspao.gr

Original article:

Τι Τζέι Μπρέι: «Έχει κερδίσει το σεβασμό μου ο Ράντονιτς».

source https://sport.news-24.gr/%cf%84%ce%b9-%cf%84%ce%b6%ce%ad%ce%b9-%ce%bc%cf%80%cf%81%ce%ad%ce%b9-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ba%ce%b5%cf%81%ce%b4%ce%af%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%cf%83%ce%b5%ce%b2%ce%b1%cf%83%ce%bc/