Αναστασία: «Αν εκείνος δεν ήταν τσιγγάνος, μπορεί να μην είχα αυτή τη φωνή!» (vid)
<!– Αναστασία: «Αν εκείνος δεν ήταν τσιγγάνος, μπορεί να μην είχα αυτή τη φωνή!» (vid) • NewsPAO

Την Αναστασία Δημητρά συνάντησε η κάμερα της εκπομπής «Τι λες τώρα», το Colour Day Festival.

Διαβάζονται περισσότερο τώρα…

Η νεαρή τραγουδίστρια μίλησε στο Άρτ και μεταξύ άλλων ερωτήθηκε για την προσωπική της ζωή αλλά και την καταγωγή της.


«Είμαι πολύ καλά» εξομολογήθηκε η Αναστασία στην ερώτηση για το αν έχει αγόρι.

Όσα δήλωσε η Αναστασία για την καταγωγή της


«Δεν έχω διαβάσει κάτι για την καταγωγή μου η αλήθεια είναι… αλλά δεν πιστεύω ότι είναι θέμα συζήτησης από όπου κι αν ήμουνα. Είμαι από την Κέρκυρα και την Κεφαλονιά. Ο προπάππος της μητέρας μου ήταν τσιγγάνος είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό γιατί αν δεν ήταν αυτό μπορεί να μην είχα αυτή τη φωνή που έχω τώρα» είπε χαρακτηριστικά η Αναστασία.
fthis.gr


Widget not in any sidebars

error: Content is protected !!

πηγή: newspao.gr

Original article:

Αναστασία: «Αν εκείνος δεν ήταν τσιγγάνος, μπορεί να μην είχα αυτή τη φωνή!» (vid).

source https://sport.news-24.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1-%ce%b1%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%ae%cf%84%ce%b1%ce%bd-%cf%84%cf%83%ce%b9%ce%b3%ce%b3%ce%ac/